Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

τα αθέατα .



  1. 70 .

    ▌▄

    δεν θα επικαλεστώ το:ποιητική αδεία..
    που να βρίσκω άλλωστε υποδιαστολές να ομολογείται η δυναμική της δοτικής
    σε υποστολή κι αυτή απο χρόνια, ορθώς!
    κι ούτε που θα κρυφτώ πίσω απο τη φιγούρα ενός δεκατετράχρονου παιδιού
    δικά μου τα λόγια, κι οι όροι αδόκιμοι για ποίηση..
    να σπάσω τον θυμό μου
    μα και τη συγκίνηση
    που με καθήλωσε στη γιορτή του σχολείου μου
    ...

    γνωρίζοντας και το σενάριο όπως γράφεται και εξελίσσεται πίσω απο τις κουίντες..

    της φτώχειας θεωρητικοί
    κι αναλυτές των φαινομένων
    εγώ, στόμα αφίλητο ακόμα
    μ' άγνωστες τις λέξεις
    σωματείο, αγώνας, απεργία
    μνημόνιο και καπιταλισμός
    αφιερώνω τουτο το εικοσάρι που κέρδισα
    με κόπο κι αξιοσύνη
    και τη σημαία που φέτος θα κρατήσω
    στον απεργό πατέρα μου
    /γμτ το κερατο μου/
    τον απλήρωτο για μήνες
    που, όσο εσείς τις ερμηνείες ψάχνατε
    και τις αιτίες,
    εκείνος, την τιμή μού μαθαίνει να σηκώνω
    και το κεφάλι ._

    *******

    αυτό και τέλειωσα με την υπόθεση ._


    γράφτηκε στις 26 τρέχοντος

 © Assimina

Δεν υπάρχουν σχόλια: